White pirncess


Mod: Karolina Mrowiec
 Fot: Katarzyna Przybyła FACEBOOK




 Ponad miesiąc bez internetów na laptopie = tona zaległości blogowo-fanpejdżowych..
Mam nadzieję, że komputer już został na stałe uleczony i mogę wrócić z pisaniem do Was i spamowaniem foteczkami! Bardzo mi się za tym tęskniło.

Przez ten czas się trochę wydarzało u mnie.
Między innymi cudem przeżyłam sesje egzaminacyjną, zdążyłam spalić sobie skórę na Bagrach, wymienić niewygodne stare łóżko na bardziej wygodne stare skrzypiące łóżko, czy też współorganizowałam warsztaty z pozowania. Nie obyło się bez PIPów, bo czym by było bez nich moje życie...

Od tygodnia mam już wakacje i cieszę się wolnością, śpię z fotoszopem, oglądam filmy, jeżdżę pociągami i surfuje po Aliekpres, hehe :D

DO RZECZY!

Dzisiejszą główną bohaterką jest Karolina, z którą poczyniłyśmy te oto majowe, słoneczne i bajkowe foteczki - nigdzie indziej jak oczywiście w krzakach pod moją kamienicą. 
 Pomysł był.. no właściwie go nie było. Była tylko ogólna wizja, ja mam suknie i krzaki, słońce będzie, a Karolina jest przygotowana, pomalowana i oczywiście jak zawsze gotowa do działania. Niezawodna.
Taka sesja między ciszą w mojej działalności bardzo dobrze mi zrobiła.

Prezentuję efekty sesji: 













 


8 komentarzy :

  1. Nie wiem co napisać, zbieram szczękę z parkietu. Kobitki, jest pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już się zastanawiałam co tu ostatnio tak cicho :) Dobrze,że wrociłaś i to w takim pięknym stylu.Sesja jest cudowna,delikatna,odrobinę romantyczna i bajkowa.Modelka też trafiła Ci się przepiękna :) Tak z ciekawości zapytam:jakim obiektywem robiłaś te zdjęcia? Patrząc na bokeh pomyślałam od razu o jakimś starym manualnym szkiełku,czyżby to był Helios? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś :) Efekty sesji są wspaniałe :) I fajnie, że masz takie fotogeniczne krzaki zaraz po wyjściu z domu ;D

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna suknia. Piękne zdjęcia. Idealnie. :)
    trzymam kciuki za sprawnego lapka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! :D Bardzo podoba mi się ta sesja *.*

    OdpowiedzUsuń