Palmiarnia.






Mod: Matylda Kubit, Patrycja Jakubik
Fot: Katarzyna Przybyła - Vdzia fotografie





Niejako kontynuacją posta z Łodzi >KLIK< będzie dzisiejszy fotograficzny wpis ze spontanicznej sesji z łódzkiej palmiarni.
Moje modelki pewnie stali czytelnicy dobrze kojarzą, a tych którzy przybyli niedawno informuję, że to moje dwie psiapsi i razem tworzymy team #patimatikati. Sesji mamy za sobą już kilka, nie mówiąc nawet i półaktach 😁😂 >KLIK<

Nie są to zdjęcia planowane, ani specjalnie pozowane i przemyślane. To luźne naturalne ujęcia na jakie ostatnimi czasy mam największą chrapkę.
Wyjątkowo się dzisiaj nie rozpisuję nawet o głupotach, bo spaliłam się na słońcu i mi niewygodnie :D Poza tym korzystam z ostatnich chwil na Chorwacji!
Pozdrawiam Was!



















2 komentarze :

  1. piękności ! :) Zazdroszczę, że masz pod ręką takie piękne dziewczyny do zdjeć :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń