Patrycja Jakubik - testy.

Mod: Patrycja Jakubik
Fot: Katarzyna Przybyła - Vdzia fotografie



Czołem!
Jak się macie po weekendzie?
Mam nadzieję, że tak jak ja nacieszyliście się pierwszymi oznakami wiosny.
Przy okazji zapraszam Was na instagram: https://www.instagram.com/vdzia/

Poniższa sesja została wykonana już kilka miesięcy temu ale oczywiście musiała dojrzeć do publikacji na blogu, czytaj: tak mi się uwidziało, że teraz. Z resztą jak to w większości razów bywa.
Przedstawiam moją psiapsi, która pojawia się na blogu raczej regularnie :>
Nie inaczej jak spontanicznie, bo my tylko tak działamy. Mniej spontaniczny jest już retusz, jak mam nadzieję zauważycie. Tak, dobrze widzicie, chciało mi się trochę do tego retuszu w końcu przysiąść i się podszkolić. Do ideału daleko, ale jak już się zebrałam to może będzie trochę lepiej wkrótce.
Nie zanudzam, zapraszam na seans i zbieram się na uczelnię!












9 komentarzy :

  1. wiadomo do nauki potrzeba czasu, na zdjęciach się nie znam, ale Twoje mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemne proste zdjęcia. Modelka wyszła świetnie. :) Najbardziej podoba mi się poziome zdjęcie rozpoczynające post nad tekstem jeszcze oraz przedostatnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. porządna retuszowa robota!

    OdpowiedzUsuń
  4. Istny majstersztyk. Zdjęcia dopieszczone, nie można oderwać wzroku. Modelka jakby była stworzona do tej sesji. Na pierwszy rzut oka myślałem, że to grecka bogini piękności Afrodyta, a to przecież moja wspaniała znajoma Patrycja. Pozdrawiam i czekam na następne sesje!!!

    OdpowiedzUsuń