Ogłoszenia parafialne.



Ponad rok temu, postanowiłam założyć nowego bloga. Dam sobie rękę uciąć, że 99% z Was nie wiedziało o jego istnieniu. Opublikowałam do niego link, raz może dwa więc nic w tym dziwnego.
Zamieszczałam tam wpisy odbiegające delikatnie od wiodącej tematyki tego, głównego bloga. Ale nadal wiązały się z moją osobą i moją fotograficzną pasją.

Człowiek uczy się na błędach i w tym wypadku również i ja dostrzegłam swój.
Nie da się.
Nie da się prowadzić dwóch blogów i nie ma to najmniejszego sensu.
Chciałam usunąć tamten zakurzony zakamarek internetu, ale mam za duży sentyment do tych kilkunastu wpisów. W końcu są związane z moja osobą i tym czym się zajmuję, z tym czym się z Wami dzielę.
Dlatego postanowiłam zwyczajnie dodać nową kategorię w tym moim przytulnym internetowym miejscu.
Trochę w tych postach będzie melancholii, ale nie będę Was zanudzać rozmyśleniami nad sensem życia!
Nie potrafię tak pisać. Ewentualnie uraczę Was jakimś ciekawym cytatem, co robiłam tam. Bo lubię.
W tej kategorii skupimy się również na zdjęciach, być może z większą dozą metaforyki.




Drugą sprawą jest to, że już od dłuższego czasu chciałabym zmienić nazwę bloga. Niestety nazwa "vdzia.blogspot.com" od początku była zajęta, nad czym okropnie ubolewam..
Nie podjęłam jeszcze ostatecznej decyzji co do nowej nazwy, ale zmiana nastąpi w ciągu kilku najbliższych dni. Będę informować!

4 komentarze :

  1. Sama ze swojego doświadczenia wiem i przyznaję Ci 100-procentową rację,że nie da się prowadzić dwóch blogów jednocześnie,poświęcając im tyle samo czasu i zaangażowania,zawsze jeden będzie tym głównym.Ja również próbowałam rozdzielić lifestyle i fotografię na dwa blogi,ale szybko zrozumiałam,że obie te kategorie są w moim przypadku ze sobą tak ściśle powiązane,że nie ma sensu rozbijać się na drobne bo prowadzenie tych blogów zamiast sprawiać przyjemność stało się męczarnią :) Także ja się cieszę na nową kategorię i życzę Ci dalszej motywacji do działania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś prowadziłam bloga z koleżanką. :) Mam jeszcze starego bloga o kotach, którego założyłam mając 9 lat i za nic w świecie ich nie usunę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zmiany są potrzebne, myślę że to dobra decyzja :) Na pewno ciężko prowadzi się dwa blogi chcąc na każdym z nich dać z siebie 100%. Teraz może być tylko lepiej, powodzenia! :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś prowadziłam dwa blogi naraz i to rzeczywiście nie najlepszy pomysł. Dobrze, że zdecydowałaś się je połączyć. Mnóstwo z nas nie miało pojęcia o istnieniu tamtego bloga, a myślę, że każdy się pozytywnie zaskoczył tym faktem :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń