Sunflower



Mod: Łucja Gościńska
Fot: Katarzyna Przybyła FACEBOOK



Czy połowa grudnia to odpowiedni czas na przypomnienie Wam słonecznych wakacji?
Mam nadzieję, że z ochotą obejrzycie efekty naszej słonecznikowej sesji!

Do sesji zainspirowało mnie kilka czynników.
Sąsiad wyhodował w tym roku na swojej działce przepiękne słoneczniki, które pięknie komponowały się z zachodzącym letnim słońcem.
Podczas zakupów półproduktów do wianków jednego razu kupiłam kilka słoneczników do przetestowania.
W szafie wisiała suknia, wykorzystana rok temu, ale wciąż nie wymieniona i nie sprzedana bo pozostał jakiś niedosyt. A, że miała kilka plam, które się nie doprały nie wahałam się żeby przykleić na niej owe słoneczniki.
Ale najważniejszym elementem w całej układance jest piękność Łucja <3 !

Fantastyczna dziewczyna, pełna pasji i optymizmu. Podwójnie doceniam moje modelki, z którymi oprócz strzelania zadowalających zdjęć świetnie się dogaduje i współpracuje.
Łucję kojarzyłam już od kilku lat, obserwowałyśmy się wzajemnie "po cichu" ale dopiero teraz przyszedł czas na współpracę. Lubię gdy w kolejnych sesjach fotografuję nowe twarzyczki, a jaka jest moja radość gdy są one takie piękne, radosne i w całości zaangażowane!
Dziękuję jeszcze raz Łucja, bardzo miło wspominam to spotkanie!

















9 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia, ostatnie najbardziej mi się podoba ze względu na klimat.

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna dziewczyna, zdjęcia cudowne i niesamowite słońce ze słonecznikami! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, świetne zdjęcia z pozytywną energią

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja, kojrzy mi się z latem i słońcem :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z niektórymi osobami że ostatnie wyszło super, bardziej naturalnie może dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lato ♥ Bardzo za nim tęsknię. Nienawidzę zimna, chociaż śnieg i Święta kocham. Mimo wszystko fajnie powrócić do czasu wakacji. Szczególnie, gdy jest on tak pięknie ukazany na zdjęciach. Najbardziej spodobało mi się 9 i ostatnie. Życzę Ci więcej tak udanych współprac. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sesja. Kurczę, chcę takiej pogody teraz! :(

    OdpowiedzUsuń