Forest.








Hej!
Tworzenie postów do kategorii "Kasia Podróżuje" zawsze jest dla mnie ogromnym wyzwaniem. Pożerają one mnóstwo czasu i wbrew pozorom są dość trudne w posklejaniu ich w logiczną całość. Z tego powodu, moje zaległości w relacjach z moich małych wojaży rozpocznę od tego rocznej wizyty w opisanych już przeze mnie wcześniej (klik) rejonach.
Będzie trochę luźniej, mniej do opisywania. Mam nadzieję, ze rozrusza mnie to i doda sił do stworzenia zaległych wyjazdowych wpisów!

Wielkopolska, niewielka miejscowość Boruja, jezioro, mnóstwo przyrody, niesamowity spokój i lasy.. Mnóstwo lasów, wrzosów, grzybów, jagód, leśnego zapachu..

Podczas tegorocznego wyjazdu do Boruji poznałam uroki przepięknych lasów pojezierza wielkopolskiego. Podczas niektórych wypraw grzybiarskich obowiązkowym elementem poza koszykiem i nożykiem był aparat. A dlaczego to już zobaczcie sami :)




















































17 komentarzy :

  1. Fantastyczne zdjęcia i miejsce )

    OdpowiedzUsuń
  2. o tej porze roku lasy są naprawdę piękne ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia sa cudowne :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia sa cudowne :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To miejsce jest przeurocze! Sama z wielką przyjemnością wybrałabym się tam na spacer,a wrzosowisko z Twoich zdjęć aż się prosi o jakąś bajkową sesję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosiło się strasznie, ale nie było komu fotek zrobic :(

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, szczególnie bliskie kadry! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klimatyczne zdjęcia. :) Zwłaszcza te ostatnie.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, aż miło się ogląda :))

    OdpowiedzUsuń
  9. To zdecydowanie moje klimaty. Uwielbiam przyrodę, lasy, łąki, wsie, góry, te wszystkie piękne krajobrazy ♥ Bardzo zaciekawiło mi to zdjęcie ukazujące perspektywę lasu ^^ Super to wygląda. Pajączek ☻ Nienawidzę ich, często włażę w ich pajęczyny, ale zdjęcia udane :D Jednak najbardziej co lubię to obecną porę roku :) Chętnie zobaczyłabym u Ciebie jakąś jesienną sesyjkę. Kolorowe liście to coś co kocham. Problem w tym, że jest tak zimno :( Gdyby nie to jesień byłaby moją ulubioną porą roku :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. powiedz że zrobiłaś tam jakąś sesję! :D jest IDEALNIE! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zdjęć ale najciekawsze dla mnie są ostatnie gratulacje za genialny efekt :)

    OdpowiedzUsuń