Ain't no sunshine..

 Fot: Katarzyna Przybyła FACEBOOK
Mod: Beata Czekańska 


Fałdzia jak zwykle na czasie, czyli mega letnia sesja dodana w środku deszczowego października!
Swoją drogą, ile z Was właśnie dowiedziało się, że mój nick VDZIA czytamy jako FAŁDZIA? :D

Ciekawa jestem jak przekręcaliście/przekręcacie moją nazwę, ja słyszałam już mega śmieszne przekręcone nazwy:
- wadzia
- widzia
- wódzia <3
- wdzia
- wicia

Hehe :D Jak ktoś ma coś jeszcze do dawajcie! Uzupełnię listę z przyjemnością :D


A wracając do sesji. Beatę chyba już dobrze znacie bo to nasza chyba 5 współpraca, Beata jest też twarzą zdjęcia profilowego na stronie :) Nie mogłybyśmy odpuścić sobie sesji podczas wakacyjnej przerwy kiedy obie bez problemowo byłyśmy w  Krośnie.
Wizja była troszeczkę inna, ponieważ siedziała u mnie w głowie z 2 lata, ale Beata zapodała tak obłędną suknię, że.. TADAMMMM!

 
















A następny post ze zdjęciami PRZED i PO przeróbce :) !

10 komentarzy :

  1. Jak zwykle pięknie u Ciebie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Wydzia, dla mnie zawsze pozostaniesz Wydzią! Piękna sesja, uwielbia takie świtało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fałdzia?! ale jak to!
    Nie mam pojęcia dlaczego, ale zawsze myślałam, że to po prostu....
    Adzia... tylko tak hipstersko zamienione A na V

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny klimat zdjęć. :) Modelka ma świetną urodę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jak dobrze, że poinformowałaś o poprawności czytania Twojego nicku :P Ja w sumie czytałam "normalnie"..., czyli "wdzia" xD Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Moja tęsknota za latem osiągnęła maksimum. Jestem Ci mega wdzięczna... :P Nie, nie jestem! :D Sesja cudowna! Jestem bardzo ciekawa tego przyszłego posta. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń