Meow.


 mod: Agnieszka MAXMODELS
Fot: Katarzyna Przybyła ---> FACEBOOK




 Hej! Pamiętacie Agnieszkę?
Dla zapominalskich --> http://vdzia-photos.blogspot.com/2016/05/spring-2016.html

 Ta kocia sesja to bardzo spontaniczna akcja. Aga napisała do mnie dzień przed sesją, że ma stylizacje i gadżety i będzie w Krakowie. Bardzo się ucieszyłam bo z tego co pamiętam na studiach trwały wtedy egzaminy i miałam zdjęciową pustkę. Aga przywiozła słodkie uszy kotka, jeszcze słodsze skarpetki i super dodatki - m.in mój ulubiony tiul hihi.

Bez zbędnego gadania, zapraszam Was na sesansik a ja spadam obrabiać plener ślubny!



















5 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawa sesja, podoba mi sie !

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyna ma urodę jak Alicja z krainy czarów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No rzeczywiście - tak słodkich zdjęć to ja jeszcze nie widziałam :D Połączenie dodatków jest obłędne. Modelka spisała się świetnie. Hmm.. które najlepsze? :D Chyba 1,4,8 :D Oczywiście według mnie ^^ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ genialna sesja! Te kocie uszka i skarpetki faktycznie są bardzo urocze. :) Całość wygląda świetnie, podoba mi się ta kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna sesja! *.* Magicznie, modelka urocza :D
    Klimat jak z bajki ^^
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń