Don't let this be our final song!


Mod: Estera Ryń
make-up: Patrycja Morawiecka Salon Kosmetyczny "Pattie"
 Fot: Katarzyna Przybyła FACEBOOK





 Sesja z Esterą to kolejna sesja z ciekawą historią..
Jak 2/3 lata temu zaczynałam grzebać na maxmodels wpadł mi w ręce profil niesamowitej piegowatej dziewczynki. Dziewczynka nie dała się pominąć na maxmodels.. Dziewczynka miała tam piękne zdjęcia. Dziewczynka miała piegi i świetną mimikę..
Napisałam do dziewczynki.. raz, drugi.. piąty :D Szukałam, pytałam - ślad zaginął!
Smutno mi było bo mi się tak marzyło...
Ale na początku czerwca napisała do mnie taka fajna dziewczyna.
Że sesja, że może coś, może jakiś prodżekt. I wysłała mi fotki jakie miała.
No i to były właśnie fotki TEJ DZIEWCZYNKI!
Z jednej strony myślałam, że wystrzelę w kosmos ze szczęścia, z drugiej że normalnie szkraba uduszę :D ! Tyle czekania! Ale jest, mam ją, nie oddam!
I tak właśnie poznałyśmy się z Esterą!

Moja nowa modelka, trochę się zmieniła od czasów kiedy ją odnalazłam na maxmodels, ale pomysł, który gdzieś w głowie czatował od jakiegoś czasu od razu przypisałam do tej wyrazistej urody.
Pewnie większa znajomość mody, trendów i stylów pomogłaby mi w dobraniu odpowiedniej stylizacji, ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :D

Dziękuje Esti, że w końcu nam się udało! :* Spisałaś się na medal!
Dziękuję niesamowitej Patrycji Morawieckiej z Salon Kosmetyczny "Pattie" ,
która kolejny raz wysłuchała moich wizji i stworzyła coś pięknego. Pati jesteś niesamowita!


 










18 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia i makijaż <3 Marzę o takiej sesji <3
    https://check-it-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje zdjecia! Ta sesja jest genialna. Kurcze, gdy tak sie patrze na Estere, to nie moge oderwac oczu od jej makijazu oraz od mimiki. Jest rewelacyjna! Wiedzialas kogo szukac.
    Ciesze sie, ze w koncu udalo Ci sie odnalezc te dziewczynke, bo taka modelka to skarb! :)

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że przypadłam do gustu! <3

      Pozdrawiam,
      esteratakesphotos.blogspot.com

      Usuń
  3. O bomba !! Czadowe są ! Wszystkie !❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sesja

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mega dobre fotki i piękna Ty! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż jest świetny, a sesja genialna, z pazurem. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Epickie zdjęcia !
    Ty jesteś na prawdę oryginalna :)
    A historia, cóż tylko pogratulować .
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Udowodniłaś, że marzenia się spełniają :D Fajnie, że tak wyszło ^^ Co ja mogę powiedzieć o zdjęciach? Pełen profesjonalizm - ze strony fotografa i modelki. To tyle w tym temacie :D Oby tak dalej! Czekam na kolejne zdjęcia. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mega ta sesja jest! :D Zbieram szczęke z podłogi! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejuu, niesamowita sesja! <3 Uwielbiam Twoje zdjęcia, masz przeogromny talent! Doskonale odnajdujesz się zarówno w takiej tematyce jak i bajkowej! A ta jest po prostu wspaniała.. kadry, kolory i ta modelka <3 Fajnie, że w końcu udało Wam się zrobić zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło to czytać.. Bardzo Ci dziękuję!

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. też jestem zadowolona, a tam poszłyśmy już na samym kooońcu, tak w stylu "aa chodź, jak juz jestesmy to może spróbujemy.." :D

      Usuń