Czerwcowy konkurs 2016






 Cześć!

Nadszedł czas na podsumowanie czerwcowego konkursu jaki zorganizowałam dla Was na fejsiku.

Jak niektórzy z Was na pewno kojarzą, wszystkie konkursy jakie dotąd organizowałam opierały się na losowaniu. Nie mogłam narzekać na frekwencję bo zgłaszało się Was nawet po więcej niż 150 osób!
Tym razem, chciałam spróbować czegoś innego, czyli niezbyt lubianego od jakiegoś czasu konkursu na lajki. W sumie się nie dziwie, że ta forma nie jest lubiana, aczkolwiek chciałam sprawdzić to na własnym przykładzie, zobaczyć co taka forma konkursu wniesie do mojej strony.
Frekwencja była o wiele mniejsza, ale korzyści dla mnie więcej. Mimo to, nie zorganizuję więcej konkursu na lajki, nie martwcie się! :)

Wyprzedzając pytania o następny konkurs..Kiedy? Być może na kolejną okrągłą liczbę polubień, być może z okazji wyświetleń na blogspocie, a może z okazji 3 rocznicy założenia fanpejdża? :) Zobaczymy!

Wracając do treści postu.
Konkurs wygrały dwie osóbki - Oliwia i Jagoda.
Na obu sesjach pracowało mi się świetnie, dziewczyny są przemiłe i bardzo fotogeniczne.
Dwie różne dziewczyny, całkiem inne klimaty obydwu sesji i całkiem odmienne efekty. Osobiście jestem zadowolona z obu i cieszę się, że takie piękne dziewczyny przyozdobiły moje portfolio! :)
 Zapraszam na seansik i do komentowania!


 ***
 Fot: Katarzyna Przybyła FACEBOOK
Mod: Oliwia Myczkowska











 Fot: Katarzyna Przybyła FACEBOOK
Mod: Jagoda Gromek











4 komentarze :

  1. Świetne zdjęcia, w drugiej sesji się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oliwia myczkowska29 wrz 2016, 23:51:00

    Dziękuję jeszcze raz za sesję, jestem straasznie zadowolona ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję osobom, które wygrały :) Oliwia - świetna figura, długie nogi, fajny kapelusz, piękna uroda. W drugiej sesji jakości dodaje tło ♥ Obie dziewczyny mają zadatki na modelki :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga część - miazga! Piękna dziewczyna a ten dym w leśnym klimacie, o matko, totalnie mój styl, gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń