o-oł #Katowice

mod: Monika Kromalicka
fot: Vdzia fotografie

Styl: O-OŁ clothing KLIK



Kolejna mega zaległość, czyli sesja z prawie przed roku!
Witam witam  w kolejnym wpisie i zapraszam na relację z sesji odzieżowej O-Oł!

Jak niektórzy z Was może kojarzą, nie była to moja pierwsza przygoda z O-oł. Pierwszą sesję dla nich, oraz pierwszą w życiu odzieżową wykonałam kilka miesięcy wcześniej w Krośnie razem z Wiktorią i Antkiem - Przypominajka KLIK

Tym razem spotkałam się z szefową (serdecznie pozdrawiam kochaną Andżelikę!!) w Katowicach. To tam powstała firma, a Andżelice zależało żeby pokazać ciuchy na tle charakterystycznych miejsc w Katowicach. Przy okazji zostałam oprowadzona po Kato w bardzo miłym towarzystwie, Andżela pokazała mi najbardziej charakterystyczne budynki, poopowiadała o Kato.. Mega fajna akcja!

Sesja przebiegała w bardzo fajnej atmosferze. Chodziłyśmy po Katowicach i strzelałyśmy fotki w fajnych miejscach - a takich zdecydowanie nie brakowało. Ogólnie Katowice dostają ode mnie wielki plus i tutaj na pewno przyczynia się do tego Andżelika-przewodnik :D
Z Moniką również poznałyśmy się tego dnia, ja do samego końca nie miałam pojęcia kto stanie przed obiektywem. Ale fajną miałam modelkę nie!? Prze fajną! I prze fajnie wychodziła na fotkach!
Z sesji wróciłam niespodziewanie umordowana, ale było to bardzo pozytywne zmęczenie i mega fajne doświadczenie!
Dziękuję dziewczyny!



















#sesjaodzieżowa #lookbook #sesjamodowa #Katowice #Kraków

2 komentarze :