Just let it be.




Mod: Kamila Rachwał ---> FACEBOOK
Fot: Katarzyna Przybyła ---> FACEBOOK


Ostatnio coraz częściej zanudzam starociami/zaległościami, dlatego pomyślałam, że w dzisiejszym poście czas na świeży powiew!
Moi drodzy czytelnicy, przed Wami pierwsza część ze spotkania z Kamilą!

Kamila to niesamowita osobowość. Od pierwszego zdjęcia świetnie mi się z nią współpracowało. Doskonale wczuwa się w klimat, jakby grała w filmie! "Mimo" swojej profesjonalności potrafi wprowadzić człowieka w niesamowicie dobry nastrój.

Pomysł? Nie było! Spontan!
Pokazałam Kamili co leży w szafie od miesięcy - wybrała najlepsze perły, te które zawsze chciałam użyć. Od razu w głowie tworzyły się kadry. Uwielbiam to.

Dodatkowo spełniłyśmy marzenie Kamili czyli kilka kadrów z balonami :D
Za umilenie czasu dziękujemy pokrzywom!

Część pierwsza start!















5 komentarzy :

  1. Świetna współpraca!!
    Pokrzywy najwierniejsze przyjaciółki zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste a piękne!
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te zdjęcia *.* To ostatnie podoba mi się najbardziej <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń