Dolina Chochołowska


Mod: Gabriela Lisowska Fox&Art
Fot: Katarzyna Przybyła - Vdzia fotografie



Witam po krótkiej przerwie (standardowe powitanie 80% blogerów xD)
I zapowiadam długą notkę, dużo zdjęć i oznajmiam światu wszem i wobec, że sesja ta dla mnie jest bardzo wyjątkowa!
Wiem, że obiecałam wpis wczoraj ale trwały jeszcze prace nad... (patrz niżej!)

PO PIERWSZE!
Zauważyliście nowy szablon na blogu? W końcu mam ideolo szablonik, dopasowany, dopracowany, wymiziany.. A to sprawka super babeczki Oli S. która to piękne cudo wykonała dla mnie <3
Możecie zamówić również szablon dla siebie, Ola ma teraz dużo czasu więc na pewno chętnie wykona dla Was szablon. Jakość gwarantowana!
Link do Oli --> http://kluskaboom.blogspot.com/



A teraz przejdźmy do tematu głównego tego posta!


Sesja w Dolinie Chochołowskiej!



Jak zaznaczyłam wcześniej, sesja bardzo dla mnie wyjątkowa.
Wyjątkowa z licznych powodów. Między innymi z powodu mojej wyjątkowej modelki!
Mam nadzieję, że mojej wspaniałej Gabci nie muszę już nikomu przedstawiać, gdyby jednak ktoś zapomniał to na górze wpisu macie zalinkowaną stronę Gabci - proszę szybciutko zaglądnąć i nadrobić wszelkie zaległości!



Na Gabrysię zawsze mogę liczyć. Nawet nie wiecie jaką jestem szczęściarą, że mam taką wspaniałą modelkę.
Inicjatywa tej sesji wyszła od Gabci. Jeszcze jak dobrze pamiętam w grudniu 2015. Od razu się zgodziłam! Daleko w głowie marzyła mi się krokusowa sesja, więc gdy dostałam takiego kopa wiadome było, że od razu będę latać ze szczęścia!
Milion pomysłów, rozmowy, wzajemne nakręcanie się - aaa, uwielbiam to!




Oczywiście nie obeszło się od małych przeszkód. Ale napraaaawdę malutkich. Jak wiecie pogoda w górach płata figle, dlatego musiałyśmy nie raz przesunąć sesję. Z lekkimi obawami co do tego czy krokusy właściwie jeszcze mieszkają w Dolinie, czy pogoda dopisze tak jak zapowiadają meteorolodzy, bladym świtem 17.04.2016 wyruszyłyśmy z Krakowa do Zakopanego spełniać marzenia!


Na początku trasy byliśmy już o 7 rano, a nie jedna osoba zdążyła z tej trasy już wrócić!
Pełni zapału, z plecakami wypchanymi sesyjnymi klamotami wyruszyliśmy w drogę po krokusy.
Wyruszyliśmy bo towarzyszyła mi moja przyjaciółka Kejt M i chłopak Gabci, Michał. Ekipa na szóstkę!
Na miejscu cóż.. TROCHĘ wiało.. co widać na zdjęciach po sukni i włosach Gabi. Z tego miejsca WIELKI UKŁON dla Foxa, za wytrwałość, podejście.. uwierzcie mi że nie było wcale tak ciepło w tym wietrze! Tymbardziej w sukience!

Część sesji została wykonana właśnie w duecie z Michałem, ale publikuję tylko to jedno - moje ulubione ujęcie. Resztę zostawiam zakochańcom :)
Część kolejna to sesja w "góralskim stylu" - coś mniej bajkowego, ale z klimatem. Stylizację wymyśliła Gabi i oczywiście swietnie wczułą się w klimat. Uwielbiam tą serię za jej surowy klimat, naturalność. Przeróbka tych zdjęć to jedynie wywołanie rawów!


Czas na serię już w 100% bajkową. Bohaterkę tamtego dnia!
Gabcia, krokusy, bajkowa suknia. Mooojeee klimaty!
Niestety nie było ich już tak wiele jak zapewne kilka dni wcześniej, większość zdeptana i wchodząca w etap przekwitania.. Ale to naprawdę mnie nie rozczarowało!
Trasa na Dolinę jest bardzo łagodna, a te widoki warte wszystkiego!




Pogoda dopisała? To mało powiedziane! Owszem wiało w cholerę, ale za to piękne słońce.. <3
Chwilami wręcz za ostre, ale gdy tylko Kejt rozłożyła blendę zdmuchiwało ją z powierzchni Ziemi! :D Na szczęście Lightroom uratował sprawę!
Jeżeli chodzi o przeróbkę, nie chciałam modyfikować kolorów w dużym stopniu. I tak też zrobiłam.
Oprócz retuszu i lightrooma mało tutaj filtrów i zmian kolorów, chociaż nie wypieram się, lekko podrasowane są! Chciałam nadać jeszcze wiecej bajkowości, którą uwielbiam.




Wyprzedzam kolejne, liczne do tej pory pytania o sukienkę. Wiem, że jest piękna :D Ale jak narazie nie zamierzam się wymieniać/ sprzedawać :)
Dlatego proszę o nią nie pytać w tej kwestii. :)




Gabrysia wczuła się w 400547367 % ! GABI KOCHAM CIĘ.








Kończę moje wypociny, bo nie umiem niestety do końca wyrazić tego co czuję.. Pisarką dobra nie jestem :(
Dajcie znać jak podobał Wam się ten długi post i nasza krokusowa sesja! :)
Dzięki za dotrwanie do końca!


14 komentarzy :

  1. Jakie cudowne! Jeszcze te chatki w tle, sukienka... Nic, tylko podziwiać. :)

    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. woow świetny jest ten nowy szablon! :D bardzo podobają mi się te animacje ze zdjęciami na samej górze!
    co do zdjęć, pierwsza część ma w sobie niesamowity, górski klimat :) a druga, to już całkowita bajka <3 odkąd zobaczyłam je na facebooku, czekałam na całość i w końcu jest! Ta suknia mnie totalnie zauroczyła, jej bajkowy krój no i ten KOLOR! a do tego ten cudowny górski krajobraz i krokusy! No zdjęcia jak malowane. Brawo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sesja jest przegenialna ! Zazdroszcze pleneru ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dziwnego, że zdjęcia są dla ciebie wyjątkowe, bo są bajkowe! Świetna praca, dobra ostrość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita sesja, jestem pod wielkim wrażeniem. Oddałaś niewiarygodny klimat, brawo :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słów mi brakło, takiej sesji jeszcze u Ciebie nie było! Stylizacja, miejsce, modelka, klimat no po prostu chylę czoła! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Gosiaczku :* Twoje słowa zawsze bierzemy sobie do serca!

      Usuń
  7. Marzę o zrealizowaniu sesji gdzieś w górach. Niestety przyszło mi mieszkać od nich dość daleko. ; (
    Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaplanować wypad na wakacjach i spełniać marzenia! :*

      Usuń