Crown!


Mod: Paulina Waląg BLOG
 Fot: Katarzyna Przybyła FACEBOOK
make-up: Patrycja Morawiecka



 Hejo!
Sesja egzaminacyjna trwa, ale nie zapominamy o blogu i tak o to w dzisiejszym poście relacja z sesji ze wspaniałą Pauliną! To nasza druga współpraca, pierwszą możecie zobaczyć tutaj i tutaj!

Tym razem do sesji zaangażowała się kolejna wspaniała osoba. Jest to Patrycja Morawiecka, z krośnieńskiego Salonu kosmetycznego "Pattie". Patrycja wykonała PRZE PIĘKNY makijaż! Byłam zachwycona! Mega fotogeniczny, artystyczny makijaż. Na tym nam zależało! Dziękujemy Patrycja!


Korona to moja nocna wena artystyczna. Długo obiecywałam sobie, że zrobię jaką koronę do zdjęć.
Mogło być lepiej, stelaż mógł wyglądać inaczej, ale ciężko się dogadać z tatą przez telefon co do wizji artystycznych :D Tak czy siak, dzięki tato za pomoc!





Nasze pierwsze spotkanie na zawsze będzie kojarzyć mi się z kulkami dymnymi. Wypaliłyśmy wtedy niezłą ilość, ale ustrzeliłyśmy wtedy jedno z najlepszych zdjęć jakie mam w moim skromnym "portfolio"! Dlatego i tym razem nie mogło obyć się bez dymu!


makijaż: Patrycja Morawiecka




Powyższa sukienka to znalezisko Pauli. Druga, za chwilę się pojawi, to mój łup ;)







 A teraz moja ulubiona część, czyli leżące ujęcia! Pytam siebie po raz kolejny, dlaczego wcześniej unikałam tej perspektywy jak ognia?!





 Mam nadzieję, że się podoba! :)
 Jeżeli chcecie być na bieżąco i obserwować mojego bloga, po lewej stronie pod opisem O MNIE, znajdziecie duży biały plusik na czerwonym tle. KLIK i jesteście ze mną :)

13 komentarzy :

  1. Wszystkie ujęcia piękne,ale to ostatnie zdecydowanie skradło moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż piękny :D Piękna stylizacja i magoczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż dopełnia sesje i muszę przyznać, ze wyszła wam ona naprawde świetnie
    Pozdrawiam,Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia bardzo kojarzą mi się z jesienią, bije od nich taki chłód. Myślę, że to zasługa stylizacji, korona przypomina mi płatki śniegu. Całkiem fajna całość. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie.. Świetna sceneria, jak z filmu ! pozdrawiam.
    Zapraszam na nowy post https://monica280497.blogspot.com/2016/06/dress-on-beach.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz rewelacyjne zdjęcia! I masz też pomysł na to, jak modelka ma się ustawić. Poza tym śliczny jest jej makijaż i sukienka :) Czekam na więcej :*
    Zapraszam do mnie: www.tylewnasdobrego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo odważny pomysł na sesje PODOBA MI SIĘ ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż! *.*

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja Morawiecka - Salon Kosmetyczny "Pattie" - POLECAM!!

      Usuń
  9. Piękne ujęcia, makijaż, suknia, która świetnie kontrastuje z tłem, no i oczywiście korona! :) Bardzo podobają mi się te leżące kadry. Zwłaszcza to ostatnie, jest przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnie moje ulubione <3 Dziękuję Ci!

      Usuń
  10. Ja nadal unikam leżącej perspektywy, ale chyba muszę zacząć wykonywać ją częściej! :D

    Cudne ujęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się dlugo wzbraniałam, przyszło to na mnie z nienacka! :D

      Usuń