Magda Chowaniec

Mod: Magda Chowaniec MAXMODELS
Fot: Katarzyna Przybyła FACEBOOK
 
 
 Cześć wszystkim.
Nadszedł czas na posty "na bieżąco" bo zaległości już praktycznie nadrobione, choć wiadomo, że zawsze się coś znajdzie na dysku.
W dzisiejszym poście mam zaszczyt przedstawić Wam jedną z "modelek perełek".
Miałam okazję w ostatnim czasie współpracować jeszcze z czterema takimi złotymi modelkami. Wszystkie na terenie Krakowa, więc cieszę się podwójnie, że coś RUSZYŁO!
 
 



Przedstawiam Wam Magdę, z którą dosć szybko i sprawnie udało nam się umówić przez maxmodels.
Magda napisała z gotowymi propozycjami. Miejscem, stylizacją, pomysłem.
Wprawdzie trafiliśmy przez pomyłkę do innego lokalu, to jednak od razu po wejściu do niego wiedziałam, że chce tutaj zostać! Dla zainteresowanych - kawiarnia Massolit Kraków :)





Magda przepięknie pracuje przed obiektywem! Nie mogłam się doczekać kiedy będę mogła zasiąść do obróbki zdjęć! Sesję w zasadzie można podzielić na trzy części, ale ja nie potrafię wybrać swojej ulubionej!









Nie wyleczyłam się nadal ze wstawiania mniejszej ilości zdjęć. Dopóki to mój blog to mam takie prawo haha :D
I o to Magda w kolejnej odsłonie. Wciąż mega plastyczna przed obiektywem, dostojna i potrafiąca wczuć się w klimat!








Zdjęć spokojnie wystarczyłoby na dwa, lub trzy posty ale póki co mam wystarczająco dużo nowości by dodawać za każdym razem posty z nowymi sesjami :)








 Efekty naszej sesji wrzuciłam na parę portali i grup pasjonatów fotograficznych. Spotkały się z bardzo miłym przyjęciem co mnie ogromnie cieszy.

Ogólnie śmiem twierdzić, że sesja nam bardzo "siadła" i jestem z niej dumna!
MAGDA DZIĘKUJĘ!!!!!!!!

14 komentarzy :

  1. Wspaniałe! <3
    Wielki talent zarówno fotografa jak i modelki :D
    Aż miło się ogląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wow! świetna sesja, elegancka, ciekawa, intrygująca! 6!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia, mi wpadła w oko sesja w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne zdjecia i sliczna modelka :) brawo dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem zdania, że gdybyś na ochotnika zastąpiła Marcina Tyszkę w swojej branży, to przemysł fotograficzny w Polsce nie leżałby i nie zwijał się w agonii wołając o pomstę do nieba. A modelka jedna z najlepszych, jakie ci w ręce wpadły ( ͡° ͜ʖ ͡°)! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko jakie słowa!
      Dziękuje za komplement, chociaż nie uważam że przemysł fotograficzny kuleje w Polsce :D

      Usuń
  6. Bardzo klimatyczne ujęcia! Co do pierwszej części byłam pewna że robiłyście zdjęcia w jakiejś bibliotece,byłam mile zaskoczona czytając,że to kawiarnia bo sprawdziła się znakomicie :) Zdjęcie tytułowe to mój zdecydowany faworyt,chociaż jest też kilka innych perełek. Gratuluję tak udanej sesji! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sesje ale trzy ostatnie ujęcia aż zapierają dech w piersiach! 💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna modelka, bajeczne zdjęcia. Klimat o jakim się marzy. Książki w tle :D Tyle cudów na jednym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna sesja! Wspaniałe kadry w "bibliotece". Modelka do pozazdroszczenia :D

    OdpowiedzUsuń