Jak wykonać efekt flar na zdjęciu?




Siemka!
Chyba czas na mały odpoczynek od postów relacjonujących sesje jakie wykonuje.
Dzisiaj przeglądałam listę postów w "wersji roboczej" i prawie na samym dole ukazał się tytuł dzisiejszego wpisu. Tak.. Już ponad rok temu chciałam zabierałam się do zrobienia tego posta.

Także kolejny post z serii "Kasia dobra rada" choć seria nie zbyt rozbudowana :D

JEŻELI CHCIELIBYŚCIE POST DOTYCZĄCY CZEGOŚ INNEGO, O CZYM MOGĘ NAPISAĆ NASTĘPNYM RAZEM TO DAJCIE ZNAĆ W KOMENTARZU :)






Sprawa jest BANALNIE prosta.
Opiszę i pokażę Wam krok po kroku jak uzyskać efekt flar, rozmyć, odbić itp.

Ale od razu mówię!
Na pewno wiele z was kojarzyć będzie powyższy efekt z efektem pochodzącym z użycia gadżetu jakim jest "dreammaker" autorstwa Pieknografii :) I słusznie.
To moja wersja, na użytek własny, zrobiona w 4 minuty. Widziałam w sieci kilka postów o podobnej tematyce, postanowiłam również pokazać Wam MÓJ sposób :)
Enjoy :)
 
 
Jakie tylko chcesz, jakie masz, jakie znalazłeś w słoiku "kiedyś się przyda", jakie da Ci mama, jakie odczepisz od starej bransoletki.. WHATEVER!

 Najlepiej jakiś twardszy, żeby stelaż który z niego uformujesz dobrze trzymał się w ręce i utrzymał koraliki. Proponuje uformowanie stelaża o podobnym kształcie do mojego, ponieważ będzie łatwy w użyciu. Pamiętajcie, że średnica kółka nie może być dużo większa niż średnica Waszego obiektywu!

Z pewnością ułatwią formowanie stelażu.

 Ja użyłam tego co pierwsze znalazłam pod ręką, czyli dwustronnej taśmy. Jednak zdecydowanie bardziej polecam użyć kleju na gorąco. Koraliki będą się lepiej trzymać.




A teraz weź aparat, swój nowy mega profesjonalny gadżet, przyłóż do obiektywu i..
i rób zdjęcia!








11 komentarzy :

  1. takie coś widziałam na necie, ale z 50 zł chyba kosztowało XD
    dobry post, zrobię sobie sama takie coś.
    http://metamorphore.blogspot.com/
    wbijaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę coś takiego koniecznie wykonać ;) Choć kiedyś kombinowałam ze zwykłą bransoletką i efekty też były niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna planuje zrobić coś podobnego, ale jakoś nie potrafię się za to zabrać :D
    Efekty są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, super pomysł! Nigdy bym sama nie wpadła na coś takiego! :D wypróbuję na pewno! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, pomysłowe! :D Dziękuję, na pewno kiedyś skorzystam!
    Pozdrawiam i zostawiam obserwację :D
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłem tak wiele razy i jest cudowny efekt!
    Bardzo ciekawe zdjęcia :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2016/04/wiosna.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, a zdjęcia zrobione w ten sposób są prześliczne!
    Pozdrawiamy,
    MR&MRCHANEL/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak Ci dziękować za ten wpis ! Na pewno zostaję obserwatorem tego bloga i zapraszam pod ten post http://xxxstokrotkaxx.blogspot.com/2016/04/efekt-flar-na-zdjeciu.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ps. Nie wiem czemu nie mogę zaobserwować Twojego bloga :( Pisze tylko to: Przepraszamy...

    Ten gadżet jest niepoprawnie skonfigurowany. Wskazówka dla webmastera: upewnij się, że adres URL strony głównej witryny w ustawieniach Sieci znajomych jest zgodny z adresem URL tej witryny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, a myślałam że tylko u mnie takie bzdury wypisują :(
      W maju będę mieć nowy szablon, profesjonalny, także wszystko powinno hulać :D

      Usuń
  10. Nigdy nie wiedziałam, że coś takiego robi się za pomocą koralików, myślałam, że takie zdjęcia to zasługa fotografa i aparatu. Nie wiedziałam, że aż tak się myliłam :) Dziękuję, na pewno wykorzystam twój pomysł!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń