If I had a heart..


Mod: Julia Przybyła
 Fot: Katarzyna Przybyła  Vdzia fotografie
 
 





Spontaniczne sesje są NAJLEPSZE i przekonałam się o tym już naprawdę NIE JEDEN RAZ.
Sesja z dzisiejszego postu jeszcze bardziej utwierdza mnie w tym przekonaniu!

W końcu siorka dała namówić się na foty! 


Suknia czekała na odpowiednią chwilę. Plan na nią był całkiem inny, ale zupełnie nie żałuję ze użyłam ją do tych zdjęć. Na pewno jeszcze ją wykorzystam.
Wianek? Jeden z licznych jakie ostatnio zrobiłam. Tak na zapas. Może kiedyś się przyda. I przydał!




Moja siorka idealnie wczuła się w klimat! Nie bałam się szaleć z postprodukcją zdjęć by nadać sesji jeszcze wyraźniejszego klimatu. To były dosłownie począteczki wiosny, dlatego bardzo zielono jeszcze wokół nie było - więc tej zieleni nie było szkoda obrabiać.


Jedno z dwóch moich ulubionych zdjęć z tej sesji.









Na koniec mały backstage, fota z kotem asystentem :D


Dzięki sis! ♥

If I had a heart..

16 komentarzy :

  1. Jak dla mnie jedna z lepszych Twoich sesji!
    Spontaniczne zdjęcia są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tych ujęciach... Ciężko mi wybrać najlepsze. Efekty są przepiękne, no i cudowna kolorystyka zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała sesja,do moich ulubionych ujęć należą 2 od góry,to z dymem,z leżącą modelką i to nad nim :) A suknia jest przecudowna! P.S I widzę,że nie tylko ja mam kota asystenta hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie zdjęcie jest najlepsze!! :) piękne ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. SZÓSTE OD DOŁU PETARDA, USTAWIAM NA TAPETĘ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Otoczenie świetnie pasuje do stylizacji i całościowego klimatu! Te jeszcze-niezielone drzewa genialnie dodały "tego czegoś" zdjęciom. Ciekawieciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jaki klimat! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, pełne artyzmu i przemyślanej atmosfery. Uchwyciłaś piękno. Modelka niesamowita, suknia bajeczna, Ty utalentowana, komu więcej czegoś potrzeba? Skoro przychyliłaś skrawek nieba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow niesamowita sesja! Masz ogromny talent, zdjęcia wyszły nieziemskie i ten wianek tak idealnie pasuje! A twoja siostra jest bardzo fotogeniczna :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! <3 mogłabym spytać skąd suknia i proszek?

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi sie podobaja te zdjecia :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowitość razem z klimatem, piękna obróbka i wybór scenerii, Brawo! http://bez-metki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne fotografie! Idealnie jest przedstwiony klimat. Miejsce jest magiczne, a Twoja siostra niesamowita :)

    Pozdrawiam:
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne i artystyczne zdjęcia :) bardzo klimatyczne ;)

    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sesja i sukienka.
    motykastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka jest prześliczna. :) I ogólnie cały klimat sesji.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń