Paulina i Krzysiek.


Mod: Paulina i Krzysztof
Fot: Katarzyna Przybyła - Vdzia fotografie
 

 Mamy marzec, więc spokojnie można opublikować wrześniową sesję narzeczeńską haha :D
No, także co to za sesja już wiecie :)
 
Dziękuję Paulinie i Krzyśkowi za kredyt zaufania i świetne przygotowanie do sesji.
Słońce dawało popalić, jezioro trochę przyschło, ale humory dopisywały!

Przy okazji postu mam małe ogłoszenie.
Jeżeli potrzebujecie niedrogiego fotografa na małą uroczystość ślubną, ślub cywilny, sesję narzeczeńską, plener ślubny - zapraszam do kontaktu :)















Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? Zostawić czy powrócić do poprzedniego? :)

9 komentarzy :

  1. Urocza sesja. :) Bardzo romantycznie, a ta spódniczka jest urocza.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia szczególnie portety panny młodej! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne i urocze ujęcia! Pięć ostatnich jakoś szczególnie przypadło mi do gustu, są po prostu przecudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka taka lekka i przyjemna! Pasuje do klimatu całości. Miła pamiątka. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sesja *.* plener mnie urzekł <3


    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny nowy wygląd :) A sesja super :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są bajeczne, romantyczne. Czarujesz! No i para, piękna i zakochana :D Mam nadzieję, że odzew na fotografa do Ciebie jest duży, bo Ci się należy :)

    OdpowiedzUsuń