Inez!


 Mod: Inez Magdalena
Fot: Katarzyna Przybyła FACEBOOK




 Hej ho, witam Was w kolejnym poście!

Piszę do Was już tydzień po ostatnim poście, co za regularność!
Tak jaki pisałam, nowy semestr obfituje w wolny czas, także przerabiam ostatnie zlecenia, parę letnich sesji z odgrzebanych z folderów i odnajduje tyle niepublikowanych perełek że muszę to koniecznie nadrobić.

Poniższa sesja, to początek stycznia 2016. Pierwsza sesja plenerowa nowym aparatem. 
To było wyzwanie!






Inez, bo takie piękne imię posiada ta piękna blondyneczka. Fantastyczna dziewczynka!
Wylądowała u mnie na blogu z kilku powodów. Jako jedna z NIELICZNYCH osób jakie gościły u mnie na sesjach, była niesamowicie przygotowana do sesji.
Torba, plecak, reklamówki.
Jedne buty, drugie buty.
Płaszczyk, kożuszek, kamizelka.
Czapka, wianek, inny wianek, akcesoria.
Spódniczka, jeszcze jedna spódniczka.
                                                    I TE WIELKIE NIEBIESKIE OCZY!





Do tego wszystkiego ogromna determinacja mimo przeszywającego mrozu, uśmiech na twarzy, pozytywne nastawienie, pomysł na siebie i wielki optymizm :)

Z mojej strony byłoby chyba wielką GAFĄ nie pokazać Wam efektów tej sesji.
Dziękuję Ci Inez za pozytywną energię i za piękne zimowe zdjęcia w mojej galerii :) Jak widziałaś nie wiele ich w 2016 u mnie!













Do następnego!

15 komentarzy :

  1. zakochałam się w tej spódnicy! :)
    mam w obs. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia! :)

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz śliczne zdjęcia :D


    Zapraszam! ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna dziewczyna i bardzo ciepłe ujęcia, wręcz zapomniałam, że to zimowa sesja! <3


    PS Jak Ci się sprawuje nowe body? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zachwycona nim!
      Wprawdzie jeszcze nie miałam wystarczająco dużo czasu, żeby go opanować na tip top, ale jeszcze chwile i będzie co pstrykać :) !

      Usuń
  5. Przecudne zdjęcia, masz taki kochany uśmiech, że nie mogę się napatrzeć ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za cudowne zdjęcia! sama bym takie chciała *0*

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia przepiękne, aż ciężko mi wybrać najlepsze :) Modelka się również świetnie spisała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna modelka ;*


    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna robota!
    Modelka słodka:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna modelka, doskonałe zdjęcia. Tyle na nich radości, że aż zaraża.

    OdpowiedzUsuń