O-OŁ!

Mod: Wiktoria Krzepkowska,
Antoni Kolbusz
STYLIZACJE:
O-OŁ! FACEBOOK
 Fot: Katarzyna Przybyła FACEBOOK


Cześć!
Dzisiaj parę słów o bardzo fajnej współpracy z firmą odzieżową O-Oł!


O samych ciuchach więcej dowiecie się na stronie sklepu http://o-ol.pl/
a ja po prostu mogę Wam zrelacjonować sesję jak to zawsze tutaj robię! :)




Po pierwsze bardzo się cieszę, że razem z Wiką zostałyśmy zaangażowane w tą sesję, ponieważ nie jeden już razem działałyśmy i taka sesja była dla nas dobrą zabawą ale i nowym wyzwaniem. Powiem szczerze, że nie miałyśmy dużo czasu na zaplanowanie tej sesji. A wykonałyśmy ją tego samego dnia, co serię w różach! (KLIK dla zapominalskich)



Tak jak sesję różaną wykonałyśmy w każdym możliwym miejscu w moim ogrodzie.. tak i sesję odzieżową! Na dodatek wyruszyłyśmy na moją dzielnie i tam też znalazło się parę miejscówek :D Szukałam ciekawych teł w otoczeniu, nietypowych miejscówek. Mam nadzieję, ze to nadało zdjęciom klimatu. Ale oczywiście największy udział bezapelacyjnie miała Wiki <3





Później dołączył do nas Antek! W większości fotografowaliśmy spodnie, ale było też kilka bluz i koszulek. To była pierwsza sesja Antka!




Przypominam, że bluzy znajdziecie na http://o-ol.pl/



A tak w tajemnicy powiem Wam, że już niedługo czeka mnie z O-Oł kolejne spotkanie.. i na pewno nie w Krośnie :P




5 komentarzy :

  1. Świetna sesja :) Jedyne co mi przeszkadza to pogniecione niektóre ubrania, co trochę rzuca się w oczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ale na to niestety nie miałam wpływu akurat :)

      Usuń
  2. Świetna sesja :) Jedyne co mi przeszkadza to pogniecione niektóre ubrania, co trochę rzuca się w oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega pozytywne i takie wesołe zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń