Klaudia Kucharska



 Hej! 
Przeoczyłam trochę tą sesję i dopiero dzisiaj wrzucam całość na bloga.
Po licznych perypetiach z Miejską Komunikacją Samochodową xD Klaudia szczęśliwie dotarła do mojego studia! Sesja wykonana była 19 maja - tuż przed maturą haha, w mega upalny dzień, z mega ostrym światłem w domu. Nie mogłam zasunąć żółtych rolet, bo chyba nigdy bym nie ustawiła balansu bieli...
Ciężko było trochę..Ta sesja całkiem się różni od tych dotychczasowych w studio, co mnie cieszy.
Aczkolwiek czarno białe testy, to coś co mogę robić całe życie! :)
Pomysł to spontan, zerwałyśmy bzy w drodze do domu.

A tak po za tym, jestem na bardzo dobrej drodze i prawdopodobnie od października będę mogła już focić w Krakowie! Aktualnie wygrzewam się nad Morzem Czarnym, w przerwie od smażingu nadrabiam zdjęcia i czekam na wyniki kolejnych rekrutacji :)
Może zrobię też posta z tych wakacji?




























18 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia! Boże ludzie skąd Wy bierzecie takie super wianki! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piona! Ja też od września przenoszę się do Krakowa i też nie mogę doczekać się wyników rekrutacji.
    Tak z ciekawości - na jaką uczelnię i kierunek składałaś podanie? :)
    A przechodząc do zdjęć... Boskie. Piękną modelkę miałaś na sesji i te wianuszki też są zachwycające.
    Świetna sesja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam się już na Rolniczy na gospodarkę przestrzenną, ale czekam na wyniki UEK, bo zależy mi bardziej na tej uczelni :D A kierunek to Rachunkowość i controlling :)

      Dziękuję <3

      Usuń
    2. Też złożyłam na UEK! :D Tylko, że na marketing rynkowy i reklama :D
      Poza tym złożyłam jeszcze na UJ na dziennikarstwo oraz jako na drugi na zarządzanie mediami :D Co z tego wyniknie okaże się w sobotę i poniedziałek :D
      To chociaż trochę spokojniejsza już możesz być, bo jedną uczelnię masz już pewną :) Gratuluję!

      Usuń
    3. oo moje koleżanki z mieszkania na to idą :D

      Usuń
  3. świetny motyw z bzami, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna dziewczyna :) I jestem zakochana w tych wiankach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, pięknie na nich wyszłaś :)

    zapraszam=>http://aleksandraszabla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna modelka ;) zdjęcia genialnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są piękne - nic dodać nic ująć ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, ale wiem, że mogło być lepiej :D

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się te czarno-białe ujęcia,szczególnie 2 pierwsze mają świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja to nadal nie wiem czy wole kolor czy bw :D

      Usuń