Baletnica Gosia

 
 Fot: Katarzyna Przybyła FACEBOOK
Mod: Małgorzata Buczek




Wspaniały czas! W tym roku spełniam swoje foto-marzenia, o to kolejne! <3
Sesja baletowa marzyła mi się od dawna, jednak nie mogłam znaleźć żadnej baletnicy!
Z pomocą przyszła PRZE-ZDOLNA Gosia! Co za dziewczyna.. no mówię Wam!
Poświęciła się, swoje puenty.. Zatrudniam ją na stałe! :D

Ponadto sesję tą wykonałam po raz kolejny w powiększonym składzie, ponieważ towarzyszyła mi druga druga fotografka z Krosna - Agnieszka Majchrowicz!
Już kiedyś planowałyśmy zrobić coś wspólnie, a taka sesja to chyba najlepsza opcja. Aga wykonała jeszcze piękny makijaż Gosi! (wiem, że miałam nie pisać, ale na prawdę super wyszło! :D ). Blendowała i pomagała nam koleżanka Gosi - Julia, której dziękujemy za pomoc oczywiście!









Sesja składa się z dwóch części. Powyższa, w pięknym, letnim, zielonym plenerze, z pięknym słońcem przebiegła raczej bez większych "zakłóceń" :D
W sumie sama nie sądziłam, że tak pięknie dopisze nam tam słoneczko i wyjdą takie słoneczne kadry!

Druga część (poniżej) jest bliższa memu sercu, ponieważ w pełni spełniłam tutaj swoje wizje! Dobrze, że zmieniłyśmy pierwotne miejsce na tą część bo chyba nigdzie indziej nie wyszło by to tak super!
I tutaj zaczyna się chyba cała 'przygoda' :D Zaczęło się od małego korka, który zapoczątkował jeden Pan, podglądający poczynania Gosi.


 Fot: Katarzyna Przybyła
II Fot: Agnieszka Majchrowicz
Mod: Gosia Buczek
help: Julia Bałuta




To jakże popularne miejsce w Krośnie zrobiło według mnie "największą robotę"! W dzień całkowicie zapełnione, po godzinie 19 pięknie "świeciło pustkami"!
Ludzie stawali, podziwiali, czekali na skok, na nasze ujęcie.. Super!



A z tego miejsca chciałabym pozdrowić Panów z Limonka Studio, którzy dodatkowo umilili nam czas :P



A na rynku to już w ogóle pełne zainteresowanie ludzi! :D
"mamo mamo, patrz! Baletnica!" + fotka z królem rynku.. Było naprawdę śmiesznie :D
Świetnie się bawiłam, świetne nowe doświadczenia i super ekipa :) !



Na koniec załączam mały backstage! Piszcie jak się podoba sesja :)



Aga, dzięki za Backstage!

31 komentarzy :

  1. Ja tez planuje sesje teneczna 💕💕 ale sa piekne zdjecia na miescie nie mogre sie napatrzec !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha i to moje zdjęcie jak maluję <3 proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale zdecia!!!! Tez marzy mi się sesja balet nicy :)
    http://nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna sesja ;) zdjęcia wspaniałe ;) modelka idealna ;) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zdjęcia! moi faworyci to te na pasach cudeńko <3
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja, jak dla mnie, jedno wielkie WOW!!
    A o zdjęciu z królem rynku nie wspomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu - f a n t a s t y c z n e!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam być baletnicą... :) Piękne, fantastyczne, cudowne... zdjęcia są naprawdę... ROZPARCELOWUJĄ SYSTEM! ! ! Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największy wkład miała tutaj Gosia, ale dziękuję!

      Usuń
  9. Przepiękne zdjęcia, wręcz kocham sesje taneczne, a najbardziej baletowe *_* Nie mogę się nigdy napatrzeć, cóż może dlatego, że ja zawsze marzyłam o byciu baletnicą :p
    Pozdrawiam!
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie pierwsza część zdjec skradła moje serducho! Tak bardzo kocham takie klimaty w dodatku z zachodzacym sloncem! Dla mnie jedna wielka bajka!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeszlas sama siebie w tych fotach na miescie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne,bardzo inspirujace zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna, cudowna sesja! Najbardziej podobają mi się te ostatnie zdjęcia w tym czarnym tutu. Budynki w tle nadały pojedynczym ujęciom niesamowity klimat. Ta kolorystyka również mnie urzekła.
    Jednym słowem - mistrzostwo! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza część jakoś bardziej mi się podoba, co nie zmienia faktu że wszystkie zdjęcia są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sesja to mistrzostwo! Nie mogę się napatrzeć :) Zazdroszczę modelki :( http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka zdjęć od razu pokochałam, a i tak wszystkie cudowne!
    http://adazolphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne. Zwiewne, lekkie. Wspaniałe ujęcie tematu. Zdjęcia na przejściu dla pieszych - moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sesja baletnicy jest Rewelacyjna. Piękne zdjęcia!!!. Ta sesja była dla mnie inspiracją do własnej. Jak tylko zrobi się ciepło też mam w planach taką sesję. Stroje (2szt tutu białe i czarne +2 pary point) czekają:)

    OdpowiedzUsuń