Summer!


 Fot: Katarzyna Przybyła FACEBOOK
Mod: Beata Czekańska



Kolejne spotkanie z Beatą, kolejny raz jestem w pełni usatysfakcjonowana!
Tego dnia pyknęło nam piękne słoneczko!
Suknia czekała na swój moment, Beata świetnie dopełniła ją gorsetem, a ja w ostatnim momencie zgarnęłam z domu kapelusz.

Wizja spełniona w 120%! Yeah!











 Sesja ta, bardzo przypadła mi do gustu. Moi znajomi pisali, że to moje najlepsze zdjęcia!
Z tej okazji Beata zawitała na moich zdjęciach profilowych na każdym portalu :D











28 komentarzy :

  1. Przepiękne zdjęcia ! Moje gratulacje !:)
    Zapraszam
    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z Twoich najlepszych sesji! uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopara mi opadła, nic dodać, nic ująć!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! :3

    / nie wiem dlaczego wcześniej nie miałam Cię w obserwowanych... ale już to naprawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Szczególnie podoba mi się ta zielona sukieneczka i czarny gorset. Mega połączenie, a jeżeli dodamy do tego to światełko i miejsce to po prostu bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku są prześliczne! Bardzo klimatyczne i w ogóle piękne ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny klimat zdjęć. Niczym śnieżka w wersji z kapeluszem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, ta sesja jest wprost cudowna! Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę tych wspaniałych kadrów w makach! Widać, że rozwijasz się i to w niesamowitym tempie! Oby tak dalej!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia :) http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne światełko!.... I te maki!.... I modelka! <3 <3 :D Padłam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawał dobrej roboty! Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia :)
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba najlepsza sesja! Piękne zdjęcia, maki dodają uroku modelce, światło, suknia i modelka - świetne <3 Gratuluję obydwu :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana chylę czoło, bardzo się rozwinęłaś! Zdjęcia są naprawdę świetne, wszystko ze sobą współgra, gratuluję! :)

    nawet jedno zdjęcie trafiło do mojego folderu, inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaaa... Pięknie dziękuję! <3
      Jesteś kochana!

      Usuń
  14. Zdjecia sa takie lekkie i zwiewne!
    Mega jak zawsze! :)

    ~ my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę dobra sesja! :)
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. czemu nie widać zdjęć w starszych postach :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęciami jestem oczarowana! *.*
    I do tego połączenie tej sukienki z GORSETEM, miodzio!

    Serdecznie pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń