Dream team


Mod: Natalia Klecha
 Fot: Katarzyna Przybyła FACEBOOK
 
 


Hejo ludziska!
Wstawiam post dość szybko, mając inne zaległe, ale korzystam z tego, że sesja jest w miarę na czasie :D
Jak już niektórzy się za pewne dowiedzieli z facebooka/ fotobloga sesję wykonałam ze świetną ekipą!
Umawiałam się na sesje z Natalią i szukałam makijażystki. Zrobiłam wianek i zgadałyśmy się z Natką, że jutro robimy seszyn :D Znalazłam sukienkę i napisałam na fejsie poszukiwawczy pościk.
No i Dominka skomentowała, że ona wykona bo umie kreski robić :D Coś mnie tknęło, żeby napisać do Domki (wiem, że uwielbiasz jak tak mówię! :D ) i umówić się na serio. Postanowiłyśmy, że musimy się w końcu poznać w realu, a najlepszą okazją będzie chyba sesja zdjęciowa!
Dominika chetnie się zgodziła i w dodatku załatwiła GENIALNĄ makijażystkę! Tak w ogóle, sukienka pochodzi właśnie od Klaudii, była łądniejsza od tej planowanej, wiec  podwójne dzięki!
Natalia wzięła ze sobą do blendowania Kingę, a my z Domcią wyżyłyśmy się artystycznie :D
Bardzo miło wspominam ten dzień, dziękuję dziewczyny!

















32 komentarze :

  1. Piękne te zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, śiczne zdjęcia i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com
    Obserwacja za obserwacje? Komentarz za komentarz?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze ale jaram się ta sesją :* jak tak ogladam to znajome foty haha! O to 3 z fruwajaca sukienka ♥ ja takiego nie mam :( a Domcie juz przezyje haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D ♥
      a ja nie mam takiego zbliżenia jak ty fajnego! :D Widzisz, mówiłam, że będą mimo wszystko rożne huehue :D <3

      Usuń
  4. Przecudowna sesja :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Są takie delikatne.
    Zapraszam do mnie - blog z sesjami, fotorelacjami ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia.Wianek jest prześliczny :) http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie sesje są na wysokim poziomie.Zdjęcia śą tajemnicze,ale wiosenne.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW, przepiekne zdjęcia, super ujęcia, kolorystyka (y) jestes cudowona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia mają mega kilmat! Dobra robota :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/time.html
    Będzie mi miło jeżeli, zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgrana ekipa to i efekty świetne :) Przepiękne prace, widać zaangażowanie z obu stron.
    + Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze pieknie!
    Pozdrawiam :)

    ~ http://my-fit-style.blogspot.co.uk/
    u mnie tez nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia, przepiękna sukienka, przepiękny wianek...

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: mobile mix #four - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę swietne zdjęcia!
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  14. mistrzostwo! niesamowity klimat zdjec!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są :>
    patrycjasyrnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku, jaki przepiękny makijaż !
    stylizacja świetna, portret najlepszy :)
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana. Ta sesja jest nieziemska. To zblizenie na modelke to istny cud! *,*

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana. Ta sesja jest nieziemska. To zblizenie na modelke to istny cud! *,*

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudo zdjęcia ♡

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Natura - tak lubię :) Ślicznie :)
    (projektujemyzdrowie.pl)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tą sesje <3 moja ulubiona u Ciebie *.* !

    OdpowiedzUsuń