Wakacje nad Jeziorem






2014 rok był dla mnie dość obfity w bardzo fajne wyjazdy. Dzisiaj chciałabym Wam "zreferować" mój wyjazd nad Jezioro Kuźnickie, do maluśkiej miejscowości Boruja (Wielkopolska). Dlaczego tam? Pojechałam tam z moimi najlepszymi przyjaciółkami pod słońcem! Ekipa wyborowa! Po prostu odwiedziliśmy dziadków koleżanki, których serdecznie pozdrawiam, bo uświetnili nam sobą cały wyjazd! ♥
 
Jezioro otoczone jest przepięknymi lasami. Wieczorami pływałyśmy po jeziorku łódką, podziwiałyśmy łabędzie, jeździłyśmy rowerami, łowiłyśmy ryby, był też hazard w postaci eurobiznes... Nie nudziłyśmy się! Ogólnie mam milion głupich zdjęć, ale jak się pewnie domyślacie mogłabym umrzeć za ich opublikowanie tutaj :D
znalezione koło było powodem krwawych bitew, niestety nie zmieściło się nam na każdą część ciała..

fotomodelki z Podkarpacia na fashion weeku w wielkopolskim!


nasza niebieska łódeczka, a piesków było 3, dla każdej po jednym :D


Mam nadzieję, że poniższe zdjęcia choć trochę pokażą urok tych lasów. To w sumie te zdjęcia, które chciałam Wam pokazać :)



Dlaczego opisuję moje wakacje? Nie, nie po to by się pochwalić, popisać.. Wakacje to dla mnie zdjęcia, zdjęcia tworzą tego bloga. Z wakacji mam mnóstwo zdjęć, kilka jest dla mnie szczególnych i uważam, że warto jest Wam je pokazać. Po za tym, nie ukrywam, że bardzo lubię podróżować i zwiedzać. Po prostu mnie to JARA!

Takie posty to też okazja by trochę się przełamać i częściej Wam pokazać :) Głupio tak pisać do Was, kiedy nie wiecie do końca jak wyglądam, co lubię robić itp. Nie chcę żeby ten blog był monotematyczny, dlatego zaplanowałam serię odbiegających tematycznie postów.



Piszcie w komentarzach czy chcecie oglądać w ogóle takie posty :) Następny mógłby być Paryż :)

27 komentarzy :

  1. tak ! więcej takich postów poprosimy :* ;)
    ten jest świetny :>

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na Paryż! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie następnym takim postem będzie Paryż! <3

      Usuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, pozytywne :) Super :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To miał być główny wątek postu, więc dziękuję bardzo!

      Usuń
  5. Aż jeszcze bardziej zachciało mi się wakacji! ;<
    6 i 5 zdjęcie od końca podoba mi się najbardziej! Piękne światło :)
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D
      dzięki, wpadne na pewno do Ciebie!

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia! Bardzo miło czyta się Twoje posty! Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w fotografowaniu! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajefajne, też se takie zrobię :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, aż się rozmarzyłam patrząc na nie :)
    Również dodaję do obserwowanych, pozdrawiam :)

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post i zdjęcia, widać, że się świetnie bawiłaś :*
    Dziękujemy, że do nas wpadłaś :) Również obserwujemy :)
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz mega zdjęcia!!! Ta cyfrowa sztuka nie równa się z moimi zdjęciami kotów.

    Dzięki tym zdjęciom, zrobiło mi się tak cieplutko, albo to przez herbatkę... Pozdrawiam, życzę powodzenia i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, jest w Was sporo energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, oj taaak :D Szczególnie jak sie spotkamy :D

      Usuń
  12. Genialne zdjęcia robisz ;) zapraszam do siebie innedysonanse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia! Już niedługo lato i do jeziora coraz bliżej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! Chcę już wakacje!

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    MÓJ BLOG - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia lasu po prostu miazga !

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne tereny! Ja jednak wolę tradycyjne Mazury. Zazwyczaj jeżdżę do hotelu w Mrągowie, co nie oznacza że nie spędzam czasu w bliskości natury. O tak całe dnie jestem nad jeziorem. Brakuje mi wakacji!

    OdpowiedzUsuń