Paryż!





Witajcie w kolejnym "wyjazdowym" poście! Po Waszych komentarzach pod  postem dotyczącym mojego wyjazdu nad Jeziorko, stwierdzam, że chętnie obejrzycie kolejny post z tej serii. Po za tym statystyki pokazują, że wolicie takie posty niż relacje z sesji.. hmm. Muszę to przemyśleć :D

Paryż to wyjątkowe miejsce, zawsze pojawiało się przelotem w mojej głowie. Nie raz w rozmowach ze znajomymi wspominałam, że mogłabym nawet zrezygnować z imprezy osiemnastko-wej na rzecz takiej wycieczki! No i.. no i moje marzenie się spełniło! (a impreza też była :D)

Wycieczkę zorganizowała moja szkoła, a tata od razu się zgodził (Dzięki Tato!). Co więcej Patrycji rodzice również się zgodzili, więc na ten moment nie potrzebowałam do szczęścia już nic więcej!
Patrycja to moja BFF (hehe), którą na pewno bardzo dobrze znacie z moich zdjęć:
KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK

Plan wycieczki był z góry ustalony, niestety zmienił się dosłownie w ostatnim momencie i zamiast zwiedzić wieżę 2. dnia, zwiedziliśmy od razu po przyjeździe - NIE ZROBIŁAM SOBIE ZDJĘCIA W MOJEJ ZAPLANOWANEJ STYLÓWCE!
..to mam powód żeby tam wrócić...:D

 Zwiedzania było dość sporo, ale nikt nie narzekał! Powyższe zdjęcie wykonałam ostatniego dnia podczas rejsu po Sekwanie - w końcu ujęłam wieżę w miarę satysfakcjonujący mnie sposób! :D


poznajcie Julię, moją asystentkę w "hop-fotach". Mamy ich mnóstwo!
 Dwa powyższe zdjęcia to Galeria Lafayette - słynny dom handlowy. Prezentuje się przepięknie! Chyba żadne zdjęcie nie odda jej uroku i WIELKOŚCI. Na dach można wejść i podziwiać widoki.
 Kolejny monumentalny obiekt - na prawdę robi wrażenie! Na górze mieliśmy sporo wolnego czasu - dobre miejsce na podziwianie widoków!.. i dokarmianie gołębi.. haha tak, to na prawdę było niezapomniane przeżycie!
Paryż zwiedzaliśmy przez 3 dni. Czwartego dnia bawiliśmy się w Disneyland.



okropny tłok w Louvrze i mój wzrost nie pozwoliły mi dobrze uchwycić Monisi, ale ważne, że coś wyszło!
Wersal opisuje jedno słowo - PRZEPYCH



A teraz czas na widoki z łuku Triumfalnego (jest olbrzymi!), niestety nie mam go w całości na zdjęciach, jedynie zrobiłam zdjęcia planowi i jedno ujęcie ze "środka"


Te wieżyczki wciskano nam WSZĘDZIE.. oczywiście ja też mam :D


Nie jestem w stanie pokazać Wam wszystkiego, w pośpiechu nie udalo mi się wystarczająco dobrze uchwycić wszystkich obiektów. Wybieram tylko te, które są moim zdaniem najbardziej charakterystyczne.. i zdjęcia jako tako mi wyszły :D Po za tym, Paryż musicie koniecznie zobaczyć osobiście! :D Najlepsza wycieczka w życiu, to było coś na prawdę nie powtarzalnego! Zbierajcie kasę i jedźcie!


Ostrość mistrza!
oczywiście musiałam zatrzymać wszelkie przewodniki i bileciki!


No dobra to teraz o Disneylandzie!
Nie brałam aparatu do parku bo bałam się, że go zgubię/ obiję/ pęknie mi coś i lipa. I chyba słusznie, bo podczas korzystania z atrakcji mój plecak walał się po ziemii. Mam tylko kilka fotek z telefonów od znajomych, więc pokaże co się nadaje.

na paradzie bajek sie popłakałam :D ; skoczne zdjecie z Julia trochę nam nie wyszło; królujący nad całym parkiem Pałac księżniczek; i my z Patrycją z Mini!
mój jedyny zakup w Disneylandzie :D
 Mieliśmy bilet na dwa parki, a cały dzień nie wystarczył żeby skorzystać z wszystkich atrakcji! Mega przeżycie, polecam KAŻDEMU! Chyba nie było osoby niezadowolonej z tej atrakcji!

i nasza pierwsza kawa w Paryżu, chyba nasza najdroższa haha

 Chciałabym podsumować ten post jak najkrócej mogę, (choć to trudne zadanie) bo rozrósł się już do gigantycznych rozmiarów..
To była zdecydowanie najlepsza wycieczka szkolna ever! No bo jak można nie być zadowolonym z Paryża?!

33 komentarze :

  1. Świetne zdjęcia! Chciałabym się kiedyś wybrać do Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna wycieczka!!! Koniecznie muszę się tam wybrać! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. kc bff haha <3 dzieki za przypomnienie tego super czasu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wycieczka, już wiem gdzie spędzę wakacje XD http://bruneheureuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Yyy, to ta wycieczka do Paryża, na która zabrakło dla nas z elektryka miejsc? Haha. Zazdroszczę, moja noga na pewno tam kiedyś stanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miasto, ulubione mojej siostry :D
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Paryż to takie moje małe marzenie :) dlatego delikatnie zazdroszczę takiego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssanderxxxxvv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie:) Pozytywne zdjęcia:) Paryż ah :)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam:) Bardzo ładny design :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia , bardzo bym chciała pojechać do Paryża :) Jeszcze raz piękne zdjęcia :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje ;)
    No no, przepiękne zdjęcia ;*
    http://mazix3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. This makes me want to visit Paris again! :/

    Love,
    www.loyaltofashion.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo sympatyczny wpis! Też marzy mi się taki wyjazd, a po przeczytaniu twojego wpisu doszłam do wniosku, że nie ma bata - kiedyś ten plan zrealizuję!
    Cudne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdraszczam tego Paryża bardzo! świetne przezycie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w Paryżu wieki temu (dosłownie wieki, na początku tej dekady!), niedługo znowu wracam. Ale mniejsza z tym. Przewodnik po Disneylandzie i ten mały śmieszny bilecik z pieskiem (nie znam się na bajkach) ciągle takie same xD

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia przepiękne, chciałabym to zobaczyć na własne oczy ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeejku zazdroszcze. Szkoda ze nie pokazalas jeszcze wiecej zdjec. Chetnie bym ogladała i ogladała! :D Ja juz sobie postanowiłam, ze w moim życiu do Paryza musze obowiązkowo pojechać. Jesli fundusze mi na to pozwolą w przyszłości wycieczka gwarantowana ! :)
    Bardzo mi sie spodobały portrety z poprzedniego postu. Nie moglam uwierzyc ze do oświetlenia wykorzystałas zwykle lampki z biurka :)
    Kochana obserwuje bloga! Pozdrawiam :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję! dziękuję! dziękuję! <3 <3 <3

      Usuń
  18. Zazdroszczę wyjazdu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku chce tam ♥

    Dziękuje ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie ♥
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  20. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże, jak ja bym chciała tam pojechać :( Śliczne zdjęcia!

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia :D przepięknie w tym Paryżu! :3

    OdpowiedzUsuń