Julcia!




Dzisiaj stworzyłam dla Was najsłodszy post ever <3
Zapozowała dla mnie wspaniała Julcia,
spódcznika kosztowała mnie 50 gr,
opaska to nagła wena, wyprodukowana z dostępnych pod ręką materiałów :D
 II część - aniołkowa, to jeszcze większy spontan!

 Żałuje jedynie, że wzięłam tylko jedną lampę, ale teraz już wiem żeby brać dwie.
Wszystkie zdjęcia wykonane Nikonem d5100 + sigma 17-50 f. 2.8

Powoli zapełniam swoją sesyjną garderobę. Zarówno dla szkrabów jak i starszych modelek.
Od czerwca koniecznie chce zrealizować kilka dziecięcych sesji, to naprawdę wspaniała współpraca!
















19 komentarzy :

  1. Jaki śliczny aniołek, cudna ta moja mała imienniczka! :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki malutki cukiereczek! Jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sesja! Sama niedługo będę robić pierwszą niemowlęcą sesję, tylko chłopczykowi :) Mogę wiedzieć jakiej lampy używałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mercii!
      żaróweczka na statywie ze srebrną parasolką :)

      Usuń
    2. Muszę się zaopatrzyć właśnie w coś takiego :) Ale na razie chyba czeka mnie po prostu dzienne światło :< oby wystarczyło ;)

      Usuń
    3. Życzę powodzenia ze światełkiem! :*

      Usuń
  4. przecudowne i przesłodkie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie słodkie :D istny aniołek ! :)

    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie!!! Świetna modelka i Fotograf, który ma talent!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwieksza zasługa modelki w tej sesji :D Bezapelacyjnie :D

      Usuń
  7. jaki słodziak <3

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html#comment-form

    poklikasz, proszę, bardzo to dla mnie ważne<3
    jeśli tak, to napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się(polecę cię w następnym poście)
    jeśli uczciwie klikniesz, to cię zaobserwuję(pojawia się u mnie kto kliknął:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobrze poradziłaś sobie ze zdjęciami Julii :)
    ślicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śliczny aniołek! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń