Marilyn Karen Monroe!


Mod: Karen Baska
Fot: Katarzyna Przybyła - Vdzia fotografie






 Kolejna wizja spełniona! Dzięki moim niezawodnym laseczkom! hehe! Karen to zdecydowanie jedna z osób, z którą współpraca była największą przyjemnością i zabawą! Pięknie wyglądała, zadbała o każdy szczegół garderoby, na dodatek przywiozła połowę swojej szafy! Wiedziałam kogo wybrać do roli Marilyn, co nie? Bardzo mi się fajnie fociło, wykorzystałam w pełni moje nowe oświetlenie, moja niezawodna asystentka Katarzynka wzbogaciła sesje o lusterko i perfumę (no i oczywiście o swoją obecność <3), a moje liche zbiory nawet nie zostały użyte - i dobrze!
Przesyłam buziaki dziewczyny, a Was zapraszam do oglądania i komentowania :*






















5 komentarzy :

  1. Ta dziewczyna tak mi przypomina aktorkę znaną z "Na dobre i na złe" - Kamille Baar! Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanę?! :D Ojej mi by to nie przyszło do głowy haha :D
      Dziękujemy <3

      Usuń
  2. świetna sesja oraz piękna modelka! :)

    OdpowiedzUsuń