Winter!

Mod, styl, mua: Julia Malczewska
Fot: Katarzyna Przybyła - Vdzia fotografie


 O takiej sesji marzyłam! I spełniłam swoje marzenie dzięki wspaniałej Julii i mojej niezastąpionej Katarzynce M! <3 Polecam WSZYSTKIM to wspaniałe uczucie, kiedy spełniasz swoją wizję, kiedy w  końcu wszystko jest tak jak było zaplanowane albo nawet lepiej! Jak wszyscy wiemy - zdarza się to rzadko, no chyba, że tylko ja mam takiego pecha.. Pecha to przekładanych sesji, do braku porozumienia, wolnych terminów... Ale o tym innym razem, bo chyba w końcu napisze posta czysto organizacyjnego/ informacyjnego :) Spotkałam się z miłym przyjęciem tej sesji na photoblogu i facebooku, z czego się bardzo cieszę! Zapraszam do obejrzenia!








dla wnikliwych :D - sukienka jest celowo zabarwiona tutaj na niebiesko








14 komentarzy :

  1. Ostatnie zdjęcie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem! dobra robota <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna sesja !
    Ostatnie zdjęcie cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. brawo brawo! chyba każdy fotograf uwielbia spełniać takie marzenia <3 oby więcej takich kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam wszystkim BARDZO <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i świetnie uchwycony klimat :) Moimi faworytami jest ostatnie zdjęcie,3 oraz 4 od końca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful photos and post!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh! Nie można się napatrzeć! Przepiękne zdjęcia <3 To z niebieską sukienką podoba mi się najbardziej :) Śliczna modelka :)

    OdpowiedzUsuń