Gabriela.



Mod: Gabriela Czekańska
Fot: Katarzyna Przybyła - Vdzia fotografie





Już od jakiegoś czasu po głowie zarówno mi jak i Gabrysi chodziło sesja w restauracji. Znalazłam jedną, bardzo klimatyczną, ale gdy usłyszałam o zaliczce to odpuściłam.. Gabrysia zorganizowała fajną alternatywę! Nikt nam nie przeszkadzał, wręcz pomagali wkręcając żarówki :D
Oświetlenie było tragiczne, za co oczywiście nikogo nie winię, tak tylko sobie narzekam :D
Dlatego ISO wahało się od 600 do 1000 :( Na pewno zdjęcia trochę ucierpiały przez to, ale dzięki rawom dużo udało mi się odzyskać. Na zdjęciach widzicie dość mocną przeróbkę, ale postanowiłam poeksperymentować. Jestem pozytywnie zaskoczona efektem.
A co do współpracy z Gabrielą.. Coś fantastycznego! Pełna profeska od Gabrysi! Lubię takie sesje,  wie co robi, przygotowana, z jakims pomysłem na siebie.. to się ceni! Myślę, że to nie nasz ostatni foto-wypad.
Dziękuje Gabi za fajową sesję!

Zapraszam do oglądania i komentowania :)

zdjęcia wykonane w całości Nikonem D5100 + 50mm 1.8
























3 komentarze :