Podsumowanko 2014



Nie zdążyłam z postem podsumowującym tutaj, na blogspocie. W sumie nawet nie miałam zamiaru, ale jednak muszę coś skrobnąć. Przede wszystkim jakieś sprawy organizacyjne, więc jeżeli komuś bardzo się nudzi to zapraszam do czytania tej epopeji.

Rok 2014 to była rozgrzewka. Pierwsze sesje, opanowanie sprzętu. Start fanpejdża, nauka obróbki.
W tym roku szykuje się tutaj mnóstwo zmian, mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować.

>>> Jak pisałam już niejednokrotnie na fejsie, jestem zmuszona przerwać zlecenia aż do maja. Musicie mi wybaczyć, że ciągle komuś odmawiam, ale niestety nauka jest moim większym priorytetem. WRACAM W MAJU I PAMIĘTAM O WAS <3 <<<



Jeżeli chodzi o zdjęcia:

1) Przede wszystkim więcej TFP, z bardziej doświadczonymi osobami, dopieszczone szczegóły, sesje które zawsze chciałam zrealizować. Choćbym miała wykonać tylko jedną taką sesję na miesiąc, uważam, że to duży sukces.

2) Bardziej "punktualne" posty na blogspocie.

3) Publikować tutaj będę tylko sesje tfp, moje makro.. Stwierdziłam, że pokazywanie tutaj wszystkich sesji zleceniowych, proszenie zawsze o publikację jest nie do końca fajne. Planuję zrobić post, raz na jakiś czas, w którym wstawię po jednym zdjęciu. Ta opcja wydaje mi się bardziej rozsądna.

4) Inwestycja. Tak. Juz zainwestowałam w tym roku. Niedługo będę w posiadaniu nowego oczka, oprócz tego wciąż powiększam moje "mini studio". Ale nie chodzi tylko o sprzęt.. Potrzebuję fajnej garderoby do sesji, więc mam nadzieję, ze w tym roku wzbogacę ją o jakieś fajne suknie i nietypowe stroje.

5) Więcej postów o różnorodnej tematyce? Może się uda! :)
Zaskoczyliście mnie, Wy odwiedzający blogspota, że tak dużo Was tu jest. Więc może warto się trochę poświęcić blogspotowi. Jakiś lepszy wyglą strony? Na razie nie mam na to czasu..Bo szczerze, nie miałam nigdy zamiaru jakoś szczególnie dbać o bloga. Miało być to miejsce, w którym możecie obejrzeć więcej zdjęć z sesji.

6) Uwielbiam bajkowe klimaty, jednak chyba jeszcze nigdy nie zrealizowałam żadnej sesji marzeń. Zrobię wszystko, żeby w tym roku mi się udało!

7) Chcę koniecznie powtórzyć kilka moich współprac, z których byłam bardzo zadowolona, jednak priorytetem są nowe buźki przed moim obiektywem!

8) Mam w głowie takie 3 serie, które mam nadzieję uda mi się zrealizować. Nie wiem czy zdradzać pomysł czy nie.. W każdym bądź razie muszę w tych seriach nauczyć się fotomanipulacji, co nie jest moją mocną stroną.

9) Jak jesteśmy już przy fotomanipulacji.. Mam tyle wizji, że muszę sie tego nauczyć! Chcę ogarnąć bardziej przeróbkę i bardziej zaprzyjaźnić się z photoshopem :)

To chyba tyle ogłoszeń, którymi chciałam się z Wami podzielić. Wstawiam kilka sklejek podumowujących.



Do zobaczenia w następnym poście (a już jest gotowy! :) )




















Dziękuję Wam wszystkim, bez Was nie byłoby ani jednego zdjęcia! <3





3 komentarze :