Karolina.

Mod: Karolina B.
Fot: Katarzyna Przybyła FACEBOOK




Ta rowerowa sesja to spełnienie mojej dość spontanicznej wizji! Uwielbiam to uczucie!
Byłam tuż po 18 urodzinach, dostałam mnóstwo pięknych kwiatów, które zaczynały już więdnąć. Nie byłabym chyba sobą, gdybym ich nie sfotografowała z każdej strony.. teraz postanowiłam zaangażować je w bardziej ambitną sesję... i właśnie takie kwiatki zainspirowały mnie do tej sesji. Dodałam ogłoszenie na facebooku, że poszukuję dziewczyny z ładnym rowerkiem NA JUŻ. I tego samego dnia wieczorem zasuwałam na rowerku na sesję :D I nie dość, że dostałam piękny rowerek to jeszcze piękną modelkę! Bardzo miło wspominam tą sesję, wiąże się z nią duo pozytywnych wspomnień. Dziękuję za ciepłe jej przyjęcie na facebooku. To była moja CHYBA pierwsza sesja obrabiana w photoshopie. Więc poszalałam. A za niedociągnięcia przepraszam.
Jedyne czego żałuję, to że nie na każdym zdjęciu mam takie piękne słoneczko (które miało grac kluczową rolę), ale nie można mieć wszystkiego! :)










Skomentujesz? 

3 komentarze :